معرفی سامانـه هم آوا بـه همراه آموزش نحوه استفاده از سامانـه به منظور دانشجویـان و اساتید علمـی کاربردی

3 (60%) 1 vote

سامانـه هم آوا وب سایت سراسری به منظور دسترسی دانشجویـان دانشگاه جامع علمـی کاربردی بـه پنل شخصی شان مـی باشد. سامانه هم آوا نمرات سامانـه هم آوا جایگزین سامانـه سجاد کـه سامانـه قدیمـی دانشگاه علمـی کاربردی بوده هست مـی باشد و امکانات جامع تری را نسبت بـه سامانـه قبلی ارائه مـی کند. سامانه هم آوا نمرات درون این مطلب قصد داریم خدمات سامانـه هم آوا و نحوه ورود بـه آن و انجام امور مختلف دانشجویی را بـه شما آموزش دهیم.

امکانات سایت هم آوا

سامانـه هم آوا با آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir یکی از آسان ترین و جامع ترین وب سایت های آموزشی درون کشور مـی باشد. این سامانـه قابل استفاده به منظور دانشجویـان و اساتید دانشگاه علمـی کاربردی همچون دانشگاه علمـی کاربردی جهاد دانشگاهی مـی باشد کـه از این طریق مـی توانند بـه پرتال شخصی خود و امکانات درون نظر گرفته شده دسترسی یـابند.

همچنین اساتید حق التدریس جدید مـی توانند از طریق این سامانـه درخواست خود را به منظور تدریس ارائه دهند و رزومـه خود را از طریق سامانـه هم آوا به منظور سازمان ارسال کنند. دانشجویـان مـی توانند اکثر خدمات خود را از طریق وب سایت و به صورت اینترنتی انجام دهند.

صفحه اصلی سامانـه هم آوا

از جمله این خدمات مـی توان مشاهده واحدهای درسی، سامانه هم آوا نمرات انتخاب واحد اینترنتی، حذف و اضافه، مشاهده کارنامـه موقت و نـهایی، تغییر کلمـه عبور کاربری، اعتراض بـه نمرات، خواندن اطلاعیـه های مـهم آموزشی، مشاهده اقساط شـهریـه، درخواست فارغ التحصیلی و … را نام برد.

همچنین مـی توانید اطلاعیـه های مـهم دانشگاهی از جمله زمان ثبت نام دانشگاه، زمان انتخاب واحد رشته های مختلف، تاریخ حذف و اضافه، برگزاری مراسمات گوناگون و …  را از طریق صفحه اصلی سامانـه هم آوا (سامانـه سجاد سابق) پیگیری کنید.

نحوه ورود بـه حساب کاربری درون سامانـه هم آوا

در صورتیکه دانشجوی دانشگاه علمـی کاربردی باشید اطلاعات شما درون پایگاه داده اصلی دانشگاه جامع علمـی کاربردی کـه زیر نظر وزارت علوم مـی باشد ذخیره شده هست و به منظور ورود بـه سامانـه هم آوا (سامانـه سجاد سابق) کـه یک سامانـه سراسری هست کافیست که تا کد ملی و شماره شناسنامـه خود را وارد کنید.

برای ورود بـه سامانـه هم آوا آدرس edu.uast.ac.ir را درون مرورگر اینترنت خود وارد کنید. درون بخش مـیانی و سمت چپ سایت مـی توانید اطلاعیـه های مـهم دانشگاه از جمله جزئیـات زمان ثبت نام دانشجویـان جدید الورود، زمانبندی انتخاب واحد و … را مشاهده کنید.

بخش وارد نام کاربری و رمز عبور به منظور ورود بـه پنل کاربری شخصی

از طریق پنل سمت راست نیز مـی توانید وارد پنل کاربری شخصی خودتان شوید. به منظور این امر بایستی کد کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید، کد کاربری همان کد ملی و رمز عبور نیز شماره شناسنامـه تان است.

دسترسی بـه خدمات پنل شخصی

در صفحه اصلی سامانـه اطلاعات شخصی شما ذکر شده اند، همچنین درون بالای صفحه و سمت چپ اطلاعیـه هایی کـه از طرف آموزش یـا بخش حسابداری و … دانشگاه برایتان ارسال شده اند قابل دسترس اند. اما باقی امکانات از جمله تاریخ امتحانات، انتخاب واحد، کارنامـه و … از طریق منو دسترسی کـه در بالای صفحه و سمت راست قرار گرفته هست قابل دسترس مـی باشند.

خدمات پنل شخصی سامانـه هم آوا از طریق منوی دسترسی قابل دسترس مـی باشند.

فراموش رمز عبور

در صورتیکه شماره شناسنامـه و کدملی تان یکی هست مشکلی وجود ندارد و لازم هست هر دو فیلد نام کاربری و رمز عبور را با کدملی تان پر کرده و دکمـه ورود را انتخاب کنید که تا وارد پنل کاربری شخصی تان شوید. درون صورتیکه رمز عبورتان را از طریق پنل تغییر دهید و در دفعات بعد آن را فراموش کنید مـی توانید از طریق دکمـه “نام کاربری/ رمز عبور را فرامش کرده اید؟” اقدام بـه بازیـابی رمز عبورتان نمائید. درون صورتیکه موفق بـه انجام این کار نشدید مـی توانید با مراجعه بـه بخش آموزش دانشگاهتان رمز عبور جدیدی دریـافت کنید.

: سامانه هم آوا نمرات




[معرفی سامانـه هم آوا بـه همراه آموزش نحوه استفاده از سامانـه ... سامانه هم آوا نمرات]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 17:37:00 +0000